20 Kasım 2014 Perşembe

Kürt Karımı Dağıttı

Ege'de kıyıda bir yazlık kiraladık karımla tahtile gitmiştik güzel bir sitedeyi yazlığımız ilk gün yerleşip yemek yeyip duş alıp yatmıştık karım çırılçıplak yatağa gelmişti anlamıştım derdini :) ha bu arada karım balık etlice sarışın beyaz tenli yeşil gözlü kilolarının dışı da tam bir Avrupa lı kadın tibidir ... Amcığını avuçladım taşıyordu amcık kabak gibi tertemiz tıraşlı kabarmış haldeydi bir parmağım amcıkta bir parmağım göt deliğinde seks oyunları yapıyordum zira karıma yetmiyordum karım bunu açık açık söylerdi zaman zaman hatta onu sikerken çoğu kez büyük yaraklı olmamı isterdi.  

Karım üstüme çıktı yarağım neredeyse deymeden girmişti karım zıplamak istiyordu ama malesef olmuyordu hafif kalksa yarağım amcıktan çıkıyordu küçük olduğu için karım bunu bildiğinden zıplamıyor kavisler çiziyordu böylece yarağımı hissetmeye çalışıyordu ve bu arada off off ya canım bu kadar kibar efendi olacağına keşke şu an koca yaraklı bi hayvan olsaydında beni yarağa doyursaydın diyordu ve birden yarağımın üzerinden kalktı yarağımı eliyle tutarak başını göt deliğine yerleştirdi hemencik girivermişti yarağım karım yine kavisler çiziyordu üzerimde ben hemencik boşaldım ve yarağım küçüldü karım bi şey demeden kalkıp duşa gitti ..... 
Bir kaç gün geçmişti bir sabah ben hala yataktaydım aşağıdan karımın sesini duyar gibi oldum camdan baktığımda site görevlisi olan 25 -27 yaşlarındaki diyarbakırlı çocukla konuştuğunu gördüm en son duyduğum çocuğa öğleden sonra gel dediğini duydum, çocuk çöpten bir şeyler alır gibi yapıp tamam deyip gitti 15 dakika sonra aşağı indim karıma müşterim aradı izmire gideceğim istersen sende gel dedim yo yo çekemem bu sıcakta dedi ben arabaya atlayıp uzaklaştım site dışına arabamı park edip eve döndüm karım banyodaydı bu iyi oldu hemen boş bi oda vardı oraya girdim aradan3-4 saat geçmişti karımın birine sen duş al gel bekliyorum dediğini duydum su sesi kesilince duştan çıktığını düşündüm usulca odadan çıkıp odamızın kapısını hafifçe açıp baktığımda karımın sırt üstü uzanmış yattığını oğlanında belinde benim havlumu dolamış halde başını karımın bacak arasına gömmüş yalıyor dilliyor emiyor , karım iki eliyle oğlanın başını amına bastırıyor zevkten kuduruyordu oğlan karımın yanına uzandı eliyle amcığı avuçluyor parmaklıyor karımda havlunun üstünden oğlanın yarağını sıvazlıyor avuçluyordu, karım hafifçe havluyu sıyırdı yarağı iki eliyle kavradı yarak çok büyüktü kalın damarlı uzun fakat uca doğru incelen bir yaraktı başı daha küçük bir yaraktı ilk defa böyle yarak görmüştüm, karımında dikkatini çekmiş olmalıki oğlana bu yarak nasıl başı daha küçük deyip yarağın başını dilliyor yarağın deliğine dilinin ucunu sokuyor kara oğlanı delirtiyordu, oğlan hırlar gibi bu yarak göt yarağı dedi seni götten. Sikerken göreceksin dedi karım yarağı emerken vayy götten vereceğimi nereden biliyorsun dedi yarağı ağzına almıya çalışıyor ama sadece başkısmını alabiliyordu oğlan karıma hadi otur dedi karım ata biner gibi oğlanın üzerine çıktı yarağı amcığına yerleştirdi ve yavaş yavaş oturdu koca yarak dibine kadar girmişti karıma karım zıplıyordu rahat rahat kendi iyice kaldırıyordu oğlana teni değmeyecek kadar kalkıyor ama yarağın bir kısmı hala içinde oluyordu oğlan alta karımın memelerini emiyor koca elleriyle karımın her yerini mıncıklıyor eziyordu hırıltılar cıkarıyordu karım birden yarağın üzerinden kalktı yarağa yumuldu anladımki oğlan boşalıyordu karım döllerin tamamını yutmak istiyordu ama o kadar çok bolaldıkı oğlan karımın yüzü gözü döl oldu karım ıslak bezle hem kendini hem oğlanı temizledi oğlanın yüzünde gururla karışık bi kibir vardı iki saat önce çöpünü aldığı kadın şu anda yarağını temizliyordu nede olsa!!! Oğlan karımın bacaklarını iki yana iyice açtı belinin altına yastık yerleştirdi karımın götü ve amı kabak gibi çıkmıştı ortaya oğlan bir parmağını amcığa bir parmağınıda göt deliğine sokmuş git gel yapıyor karım kıvranıyor göğüs uçları fındık gibi olmuştu oğlan bi eliyle yarağını sıvazlıyor kaldırıyordu amcıktaki elini çekti am suyuyla yarağını sıvazladı yarağın başını karımın göt deliğine yerleştirdi ufak bi hamled başı girmişti karım korkuyordu sanırım oğlanı geri itermiş gibi hali vardı oğlan o pozisyonda duruyor, memeleri emiyor dişliyor kalçaları sıkıyor hafif şaplaklar atıyor ama bir türlü köklemiyor karım zevke gelmiş hadi geçir dölle beni doldur içimi diyor ama oğlan hala köklemiyor ,, karım oğlanın beline bacaklarını doladı belinden de tutup kendine çekmeye çalışıyordu. Oğlan birden abandı yarak dibine kadar girmişti karım çığlık atmıştı oğlan dudaklarına yapıştı karımın emiyor bağırmasını engelliyordu biraz öylece durdular sonra oğlan yavaşça çekmeye başladı yarak çıkarken karımın göt deliği uzuyordu yarağı bileklik gibi kavrıyordu, oğlan hızlanmaya başladı bu halde baya bi sikti sonra karımın üstüne abandı kaldı odayı ter ve döl kokusu doldurmuştu!! Bir süre sonra kendini
Çekti karımın deliğinden döller sızıyordu oğlan kalkar kalkmaz hemen oradan uzaklaştım umarım beğenmişsinizdir:)

113 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azgın bayanlar arayın ben tufan 0535 571 20 72 bursa

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    3. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN.
























































































































































































      .

      Sil
    4. teşli BAYANLAR Ben serkan Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    5. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    6. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    7. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    8. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    9. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    10. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil

    11. Mrb ben kayseriden serkan sinirsiz bi okadar heyecan dolu bir sex arzulayan bayanlar arayin tanisalim ateşli bir sex yaşayalım 05354777548

      Sil
    12. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    13. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    14. Mrb ben kayseriden serkan sinirsiz bi okadar heyecan dolu bir sex arzulayan bayanlar arayin tanisalim ateşli bir sex yaşayalım 05354777548

      Sil
    15. Ateşli BAYANLAR mrb Ben kayseriden serkan nevsehir aksaray nigde kırsehir ankara bu illerdeki bayanlar gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez
      05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    16. Ateşli BAYANLAR mrb Ben kayseriden serkan nevsehir aksaray nigde kırsehir ankara bu illerdeki bayanlar gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez
      05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    17. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul bayanlar olgun ciddi kendine güvenen seks düşkünü biriysen ara beni 05398741580 memnun olursun inan ki hadi ara

      Sil
    18. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul bayanlar memnun olursun inan ki hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

      Sil
    19. Ben tolga gizlilige önem veren seks düşkünü cesaretli doyumsuz kendine güvenen azgın bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum

      Sil
    20. Ben tolga gizlilige önem veren seks düşkünü cesaretli doyumsuz kendine güvenen ciddi ateşli bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler0532 üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 774080

    YanıtlaSil
  3. Iskender Can22 Eylül 2015 01:37
    ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKSYASAYALIM kalin ve uzun yarak isteyen ler

    YanıtlaSil
  4. Slm afyondan tarik ben 43yasnda olgun durust bir erkegm,olgun bayanlarla,evli ciftlerle,karisini anlatmak,paylasmak isteyen cuckold eslerle tanismak istiyorum.mail adresim ramoyildiz123@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. 0537 514 60 87 whatssap var
    Olgun ve sirdasim olacak bayanlar ekleyin telden faceden reel goruselim
    0537 514 60 87 whatssap

    YanıtlaSil
  6. 0537 514 60 87 whatssap var
    Olgun ve sirdasim olacak bayanlar ekleyin telden faceden reel goruselim
    0537 514 60 87 whatssap

    YanıtlaSil
  7. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  8. Site Polise Şikayet Edildi

    YanıtlaSil
  9. Iskender Can22 Eylül 2015 01:37
    ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKSYASAYALIM kalin ve uzun yarak isteyen ler

    YanıtlaSil
  10. Iskender Can22 Eylül 2015 01:37
    ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKSYASAYALIM kalin ve uzun yarak isteyen ler

    YanıtlaSil
  11. Slm istanbulda yaşayan evli bekar dul varketmez bayan arkadaş arıyurum 05373336301

    YanıtlaSil
  12. Slm istanbulda yaşayan evli bekar dul varketmez bayan arkadaş arıyurum 05373336301

    YanıtlaSil
  13. Slm evli çiftler üçüncü kişi arıyursanınz telefunun başında sizibekliyurum 05373336301

    YanıtlaSil
  14. ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları bekliyorum 3. olurum 05303121477

    YanıtlaSil

  15. selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sıkıcı geçen ciddi dürüst gizliliğe güvene saygıya önem veren hayatına sırdaş dertleşecek dost arkadaş arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul bayan arkadaş arıyorum mesaj at tanışalım ekleme yapma seni zor durum da bırakmak istemem 546 251 95 85 ---7 / 24 açık msj arkadasida olabiliriz BAYANLAR gece aramak icin cekinmeyin 546 251 95 85 hersey seks deyil dertlesmek aciyi tatliyi paylasmak icin ara herturlu sohbete acigim bekliyorum BAYANLAR 546 251 95 85 gececi BAYANLAR sabaha kadar burdayim

    YanıtlaSil
  16. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  17. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  18. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  19. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  20. sikmek , uzerine boşalmak yok , eşimle sadece amını , gotunu yalayacak , goguslerini emecek 25 yaş ustu arkadaş arıyoruz.eposta : tanertan565@gmail.com mail gonderin tanışalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben talibim gizlige önem veren biri siyim temizlige ismim mehmet 05326133665

      Sil
  21. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  22. Slm yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok vahsap var 05537753404 seksde sinr yok büyük yarak seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 evli çiftler evli bayanlar arasn tansalm istanbul

    YanıtlaSil
  23. Mustafa 26 yasımdayım 180 boyum altetic vucuda sahibim yeşil gözlü yakısıklı ve genç gizliliğe önem veririm.Deliler gibi gecelere ateşli saatler arıyorsanız aradığınız buldunuz demektir.Evli dul zengin fakir farketmez ben bu iş için yaratılmısım.Beni misafir ettiğiniz zaman sehir dısına kadar gelirim.Real sex sex makineniz05414589911

    YanıtlaSil
  24. benimde karımı çalıştığı yerde kürtler sikiyor.onları sayesinde karımın götü kocaman oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan söyleme amina kodugumun pkkli orospu cocugu

      Sil
  25. Karın çok şanslı o zaman :)

    YanıtlaSil
  26. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. selam.karisinj başka erkeklere paylasmak.isteyen ciddi cuckold evli ciftler ariyorm.iztanbuldan sadece.konuyla.alakali.kisiler aradin.lutfen 555 554 83.62

    YanıtlaSil
  28. selam.karisinj başka erkeklere paylasmak.isteyen ciddi cuckold evli ciftler ariyorm.iztanbuldan sadece.konuyla.alakali.kisiler aradin.lutfen 555 554 83.62

    YanıtlaSil
  29. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli ayrıca WhatsApp kullanıyorum yalnızca bayan arkadaşlar arasın "Lütfen gaylar aramasın ilgilenmiyorum"

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben ist dan levent 32 yasında 1.80 boyunda 80 kilo atletık yapılı ve oldukca bakımlı ve 22 cm lik kalın penisimle tam bir seks manyagıyımdır.. ıst avrupa yakasında yanlız yasıyorum maddi problemim ve seyehat engelim yok. ist ve yakın cevresinden çiftlerle tanısmak hos vakit gecirmek arzusundayım.. bir kadınla kocasının gözü onunde sevişmekk fikri ve ben her kokledigimde kocasinin karisinin cigliklari karsisindaki tepkisini acaip merak ediyorum bu aralar:) umarım aynı fikirde çiftlerle tanısma fırsatım olur.. bu arada iyi bir masörum erotik masaj esliginde rahatlayabiliriz:) pasiflerr aramasın lütfen 0539 331 05 15

    YanıtlaSil
  31. teşli BAYANLAR Ben serkan Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

    YanıtlaSil
  32. DULLAR BAKIRELER HAMİLE KALMAK ISTEYEN LER LÜTFEN OKUMADAN ARAMAYIN
    ♦♦♦ SADECE GÜVENİLİR TEK BAYANLAR veya GRUP DÜŞÜNENLER OKUSUN ♦♦♦
    Öncelikle herkese Merhaba! Ben Hüseyin Yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli bakımlı biriyim İstanbul yada Gebzede oturan bayanlar açık, şeffaf, net ve dobra olacağım. Sorumlulukların bilincinde olan, belli bir eğitimi almış olgun bir erkeğim.
    Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme,onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz.Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum.Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğimi bilen, güvenilir, mantıklı, gerçekci ve belli bir olgunluğa bir erkeğim.
    ✓Evli bayanlar, ✓Bekar kızlar, ✓Yalnız yaşayan veya yalnızlık çekenler, ✓İlk deneyimi için doğru erkek arayanlar,✓Mutsuz hanımlar,✓Değişim ve renklilik arayanlar ✓Farklı bir erkek merakı olanlar,✓Aldatmayı düşünenler,✓Tadımlık bir kaçamak peşindekiler,✓ Kendini ödüllendirmek isteyenler,✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, yeni bir nefes isteyenler,✓Taze bir soluk arayanlar...vs her ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen!►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen! ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabiki BİR ŞANS TANIYABİLECEK KADAR CESARET SAHİBİ birileri olsun.
    Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak veya nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan
    birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok!ツ telefon numaram 0534 496 43 42 WhatsApp var

    YanıtlaSil
  33. slm ben bülent. karısını başka erkekle sex yapmasında hoşlanan beyler kocasının yanıda bir başkası ile sevişmekten zevk alan hanımlar tanışalım herşey güven gizlilik saygı çerçevesinde yaşanan yaşandığı yerde kalır deneyim var sadece gerçek çiftler arasın konuyla ilgisi olmayanlar aramasın.5426556882

    YanıtlaSil
  34. merhaba güzel amcıklı bayanlar bn kerem arayın sexse doyurm sizi 20cmlik yaragımla 16 cm kalında emmek isterseniz arayın beni 0546 407 81 72 içinde ve dürüstce bir ilişki sex istiyosan bn burdayım amı yanan bayanlar yarak delisi olmk isteyen bayanlar arayın evli nişanlı 0546 407 81 72 dul bakire bayanlar aryın sexsi yaşayın boşalma sorunum yok arayın lütfen ciddi olmayanlar aramasın lütfen saatlerce uzun süreli sex istiyosan talha burda amı yananlar gelsin söndürim hmm iri ve kalın sevenler arayın kürt yaragın tatına varın bol şikişlr 05464078172

    YanıtlaSil
  35. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı uygulamalı olarak sıkıslerımıze hizmet edilir BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  36. Ben kenan istanbuldan .. Esmerim boy 182 kilo 84 iri aletim 23 cm.. Kendine güvenen Çiftler ve bayanlar arasın 0532 7846313

    YanıtlaSil
  37. Ben kenan istanbuldan .. Esmerim boy 182 kilo 84 iri aletim 23 cm.. Kendine güvenen Çiftler ve bayanlar arasIn 0532 7846313

    YanıtlaSil
  38. SYN BAYANLAR Ben Mustafa 26 yasımdayım 180 boyum altetic vucuda sahibim yeşil gözlü yakısıklı gizliliğe önem veririm.Deliler gibi gecelere ateşli saatler arıyorsanız aradığınız buldunuz demektir.Evli dul zengin fakir farketmez ben bu iş için yaratılmısım.Beni misafir ettiğiniz zaman sehir dısına kadar gelirim.Doyumsuz bayanlar real sex.sex makineniz.05464735914.(GİZLİLİĞE ÖNEM VERİRİM.)

    YanıtlaSil
  39. fantazi sever , durust bir arkadaşlık arayan evli bir çiftle tanışmak isteriz. email.: saffettekiner195@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Slm ben Ayaz Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz seksi cok seven doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn eşinde seksi doymiyan bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. slm ben bülent. karısını başkası ile sevişirken görme fantezisi olan beyler kocasının yanında başka erkekle sevişmenin zevkini yaşamak isteyen hanımlar tanışalım herşey güven samimi dostluk arkadaşlık kurulduktan sonra yaşananın yaşandığı yerde kalması gerektiğini bilen biriyim aramak isterseniz 5426556882. sadece samimi gerçek çiftler arasın..

    YanıtlaSil
  44. Ben bursadan emin bursadan her yaştan dul bekar evli mutsuz bayanları bekliyorum 36 yaşndayım 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  45. Ben bursadan emin bursadan her yaştan dul bekar evli mutsuz bayanları bekliyorum 36 yaşndayım 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  46. Slm ben gebzeden Gökhan gebze ve İstanbul Anadolu yakası gizliliğe önem veren sırdaş arkadaş arıyan doyumsuz kaçakçı heryaştan bayanları bekliyorum 0546 790 44 27

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  50. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  51. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  52. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  53. MERHABA, BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM, EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİRSİNİZ. RESİMLERİMİ whatsaAp Ve FACEBOOK'TA GÖREBİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0546 835 34 04 HOŞÇAKALIN...

    NOT= GAYLER, EŞİNİ ANLATAN, EŞİNİN HABERİ OLMAYAN, SOHBET İSTEYEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  54. Karisini ve kendisini becertmek isteyenler 32 yasinda tecrubeliyim arayin 05432764846

    YanıtlaSil
  55. Karisini ve kendisini becertmek isteyenler 32 yasinda tecrubeliyim arayin 05432764846

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. Merhaba Adana''dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  58. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
  59. Merhaba ben ayaz tel 05537753404 evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen azgın dul evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 ben am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  60. 05388804480 varmi yarrak isteyen

    YanıtlaSil
  61. MERHABA BEN CAN EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. KESİNLİKLE CİNSEL FANTEZİLERİNİZ SAPKINLIK DEĞİLDİR. BANA YAŞAMAK İSTEDİĞİNİZ FANTAZİNİZİ RAHATLIKLA ANLATABİLİRSİNİZ. KİMİ EŞİNİ İZLEMEK KİMİ PAYLAŞMAK İSTER. EĞER SİZİNDE BÖYLE FANTAZİLERİNİZ VARSA LÜTFEN ARAMAKTAN ÇEKİNMEYİN. KOCASININ GOZUNUN ONUNDE KARİSİNİ BAGİRTA BAGIRTA SİKTİRMEK İSTEYEN EVLİ CİFTLER EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BİRAKACAGİMA EMİN OLABİLİRSİNİZ

    0553 965 69 31

    Web adreslerime beklerim

    www.cuckoldhikayeler.blogspot.com

    www.cuckoldhikayeler.wordpress.com

    YanıtlaSil
  62. Esini siktirip izlemek istiyenler 3 arayan ciftler sexse ac bayanlar arayin goruselim karadeniz cevresi 05457973962

    YanıtlaSil
  63. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  64. Mrb ben ankaradan Hakan, yaşım 32 telefonunuzu bekliyorum bayanlar 0506 442 85 05

    YanıtlaSil
  65. ÖNCELİKLE EVLİ ÇİFTLER MERHABA.....
    SELAM BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM.
    EĞLENCELİ HAYATI DOLU DOLU YAŞAYAN BİRİSİYİM. ŞUANA KADAR YAŞADIĞIM GÜZEL SAATLERİ SİZİN GİBİ GÜZEL ÇİFTLERE'DE YAŞATMAK İSTİYORUM.

    İSTEDİĞİNİZ ÖNCELİKLE GÜVEN, MUTLULUK İSE BİR TELEFON KADAR YAKINIM.

    UNUTMAYIN MUTLU VE TATLI YORGUNLUK EŞİNİZİNDE HAKKI..
    GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN..

    0551 167 05 95

    YanıtlaSil
  66. Slm 30 178 78 bekarim esini paylasmak istiyenler 3 arayan ciftler sexse ac bayanlar arayin goruselim gizlilik ve guven icinde reelciler lutfen 05457973962 karadeniz bolgesi

    YanıtlaSil
  67. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar Ben Ankara Sincandan Semih öncelikle ilk prensibim olmazsa olmaz gizliliktir 26 Yaşındayım 1.77 boyunda 75 kiloyum bekarım daha önce hiç evlenmedim 18-45 yaş arası bayanlarla veya çiftlerle tanışmak isterim tek yaşıyorum evim 24 saat müsayittir görüşmek isteyenlerle görüşebiliriz numaram 0554 938 6075

    YanıtlaSil
  69. Tekirdağ ve çevresinden gizliliğe önem veren ateşli bayanlar öncelikle belirteyim kesinlikle arayıp rahatsız etmem siz nezaman ararsanız ozaman konuşur görüşürüz gizlilik benim için çok önemlidir bu yüzden evli bayanlar gönül rahatlığıyla arayabilir yatakta kural tanımam vajina yalamayı çok severim penisim 19cm kalın ve damarlı kendine güvenen dürüst ve bakımlı bayanlar arkadan alan genç kızlar saatlerce sevişip vajinasını yalatmak isteyenler 0535 733 22 96 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  70. mrhb ben semih aslen ankaralıyım ankara sincanda yasıyorum bekarım yalnız yaşıyorum 25 yaşında 1.77 75 kiloyum evli kocası tarafından kadınlığını yasamamıs ama kocasını sevdıgı için sesini çıkarmamıs kocasın akarsı neler yaptıysa yaranamamıs artık canına tak ertmiş defalarca orgamza hasret kalmıs turbanlı açık eteşli tum bayanlar vede eşini başka bir erkekle paylaşmak arzusu olan evli çiftler fantezi arayan tum ateşli evli bayanlqar vede evli çiftler hersey yasanılan yerde kalmak şartıyla numaramı bırakıyorum gizlilik çerçevesi altında görüşebiliriz 0554 938 6075

    YanıtlaSil
  71. Slm 30 178 78 bekar erkeyim esini siktirip
    izlemek istiyenler 3 arayan ciftler esinin
    kiyafetlerini giyip kadingibi sikilmek istiyen evli
    pasifler arayin goruselim 05457973962
    karadeniz bolgesi

    YanıtlaSil
  72. Merhabalar ben ist dan levent 34 yaşında 1.80 boyunda atletik yapılı oldukça sosyal ve tam bir seks manyagiyim:) bu aralar içimde gittikçe Kabaran bir kadını kocasının gözü önünde çığlık çığlıga bağırtarak sikme arzusunu benimle gerçeğe dönüştürecek bir çift arıyorum. Oldukça bakımlı ve isinde gücünde biriyim gizlilik benimde tek prensibim. Yanlız hanımlarda arayabilir rica ediyorum pasifler aramasıN hadi arayın yıldızlara dokunlim:) 0532 153 83 50

    YanıtlaSil
  73. Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum

    YanıtlaSil
  74. Merhabalar KREDİ BORCU KREDİ KARTI BORCU BANKA BORCU EL BORCU MAAŞI YETMEYENLER Yazımı Sonuna Kadar Okumanızı Tavsiye Ederim Eşimle 4 Sene Önce Evlendik Annem Yok Babamda Yok Çocuk Esirgeme Kurumunda Yetiştim Borç Harç Düğün Yaparak Eşya Alarak Evlendik Aldıgım Parayı Borcuma Yatırıyorum Aldıgımı Borcuma Ödüyorum Eşimle Borçlar Yüzünden Huzurumuz Bozulmuş Haldeydi Bir Çıkar Yolu Arıyordum Ancak İddaa Profösörüne Şansımı Denedim Allah Belasını Versin Paramı Aldı Ne Kupon Verdi Nede Birşey Yaptı Engelledi Serkan Öztürk Denen Köpek Herife Denedım Oda Aynı Şekilde Paramı Aldı Kuponda Vermedı Birde Üstüne Engelledi Daha Sonra Şikeli Bahisler Diye Biryere Şansımı Denedım Oda Paramı Aldı Kupon Verdi Ancak Verdii Maçların Hiçbirisi Tutmadı Ertesi Günüde Yine Sayfasında Kuponumuz Bugünde Kazanmıştır Diyerek Kupon Yayınladı yazdım Kendisine Beni Engelledi 3 Defa Dolandırıldım Toplamda 1.200Tl Zarara Ugradım Aldıgım Paranın Birçogunu Sahtekarlara Kaptırdım Daha Sonra 2 Ay Boyunca Bir Abimizi Takip Ettim Başıma Gelenleri Herşeyi Kendisine Anlattım Daha Sonra Yine İçimde Bir Şüphe Vardı Çünkü 3 Defa Dolandırıldım Daha Sonra İstemiş Oldugu Parayı Hesabına Yatırarak Kendısıne Bılgı Verdım Kendisinden Maçları Alarak Oynadım Akşam Oldu Maçlar Başladı İlkyarılar Tam Vermiş Oldugu Gibi Bitti İkinci Yarılar Başladı Maçlarda Goller Atıldıkça Seviniyordum Daha Sonra Maçlar Sona Erdi Ve 3 Defa Dolandırıldıktan Sonra Sonunda Kazandım Ve 22.913TL İkramiye Kazandım Allah Yar Ve Yardımcısı Olsun Beni Büyük Bir Beladan Kurtardı Amacım Kesinlikle Reklam Yapmak Veya Kimseyi Yönlendirmek Değildir Sadece Şerefsizlere Paranızı Kaptırmayın Emınım Benım Gibi Çok İnsan Mağdur Durumda Kalmıştır Abimizin Adresini Paylaşıyorum İsteyen Kardeşlerim Abilerim Ablalarım Değerlendırebılırler.... https://twitter.com/celal_ozsaman

    YanıtlaSil
  75. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  76. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  77. Vip ifsa porno site pornoları ! VK.com türk porno videoları ! Periscope sitesinin canlı türk pornoları !! CAM4 de sikişen türkler videoları !! Yandex türk porno indirme pornoları !! Openload türk pornoları indir !! İfsa turbobit türk sikiş videoları ! Gizli liseli sikişme videoları !! İstanbuldan özel üniversiteli pornoları !! HEPSİ SİTEMİZDEDİR


    TIKLAYIN=====> sexturk



    ifsa pornolar - liseli ifsa sikisler -- güncel türk amator videolar -- olgunlarin kacamak seks videolari hepsi burada





    2017 yeni ifsa adult porno siteniz

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 IFSA PORNOLAR


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> liseli turk pornolar




    Güncel türk ifsa pornolarini kaçirmayin sitemize buyrun

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turkadult

    dildoyla azan sekreteri patronu sikiyor gizli seks turk

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerliadult


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turk ensest videolar






    SITEMIZ TIKLA GIR=====> ensest seks videolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerli amator adult videolar


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> gizli liseli sex videolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> adult porno indir











    liseli türk kizlarinin kizlik bozma videolari gizli çekilmis videlar..Türk ensest pornolari indirme adresiniz hepsi gerçek hepsi türk amator adult videolari >>> SITEMIZ TIKLA GIR=====> adult porno indir

    ENSEST TÜRK SIKIS VIDEOLARI IÇIN SITEMIZE GIRINIZ LISELI TÜRK KIZLARI GIZLICE SIKISIP KAYIT ETTIKLERI VIDEOLAR SADECE BIZDE


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 türbanli türk pornolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> Kizligini bozdururken aglayan liseli

    Full türk pornosu, Türk sikis, Türk sex izle, Türk porno video, Türbanli

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> Kizkardesini götten siken serefsiz

    YanıtlaSil
  78. kocasından dolayı hamile kalamayan evli çiftlere yardımcı olurum . Sıcak kanlı güvenilir bir arkadaş arayan çiftlere sırdaş olurum..0539 573 37 07 semih.

    YanıtlaSil
  79. Ben İzmir'den Fatih olgun sekse düşkün biriyim evli çift ve tek bayanlar arayın görüşelim her yaştan sadece İzmir 05316134597

    YanıtlaSil
  80. mrb olgun ve azgn hanımlar fantazi düşünen doyumsuz sıradışı istekleri olan yeni heyacan kacamak arzulayan mesajlaşmayı ve gizli numaradan sohbet seven hanımlar esmer olgun kalınca aletli biriyim kim tadmak ister 05372131706...güvenebilirsiniz

    YanıtlaSil
  81. mrb olgun ve azgn hanımlar fantazi düşünen doyumsuz sıradışı istekleri olan yeni heyacan kacamak arzulayan mesajlaşmayı ve gizli numaradan sohbet seven hanımlar esmer olgun kalınca aletli biriyim kim tadmak ister 05372131706...güvenebilirsiniz

    YanıtlaSil
  82. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  83. mrb olgun hanımlar azgın ve kuduruk fantazi arayan yeni heyacanlar yaşamayı arzulayan hanımlar aramanızı bekliyorum ciddi ve güvenle 05372131706…. gizli numaradan yada mesajlaşmayı seven hanımlar tanısalım

    YanıtlaSil
  84. mrb olgun hanımlar azgın ve kuduruk fantazi arayan yeni heyacanlar yaşamayı arzulayan hanımlar aramanızı bekliyorum ciddi ve güvenle 05372131706…. gizli numaradan yada mesajlaşmayı seven hanımlar tanısalım

    YanıtlaSil
  85. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  86. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Gerçek Real Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Sırdaş Tabuları Yıkmış Azgın Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  87. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar lütfen iş olsun diye aramayın lütfen kilonuzu yaşınızı sorun yapmayın saygılar 05323714967

    YanıtlaSil