20 Kasım 2014 Perşembe

Öğrencinin Annesi


Ben üniversiteyi bitirip mezun oldum.Tayinim doğunun sessiz bir iline çıktı. Oradan da bir ilçeye gittim.mesleğim gereği öğrencilerim ve sınıfım vardı. Bir gün öğrencimin annesi geldi öğrencisi hakkında görüştük. Görüşme esnasında kadının bakışları dikatimi çekti.Sanki uzun yılar hiç erkek görmemiş gibi…. Bana gülerek herhangi bir ihtiyacınız olursa kıza söylemeniz yeter dedi Bende yabancı yerde olmanın verdiği tedirginlikle olayı unutmaya calıştım.
Günlerden bir gün telefon geldi telefonu actım, konuştuğum kişi öğrencimin annesi idi.Beni çok beğendiğini, arzu edersem görüşmek istediğini söyledi. ben ise bunun iyi olmayaçağını ve evlilik hayatına zarar vereceğini söyledim ve telefonu kapattım. Bu böyle günlerce devam etti.Tabiki bende artık tahrik olmaya başlamıştım,bir adama kırk gün deli dersen deli olur hesabıyla artık bende gurbette ve bekar olmanın ateşi il istemeye başladım.Yine bir gün telefon ettiğinde kendisiyle görüşmek istediğimi söyledim.Buna çok sevindi.Kendisine nasıl ve nerde buluşacağımızı söyledim. Kendisi bana unutamayacağım bir teklifle ilçeden şehre gidip orada görüşmeyi teklif etti. eşinde izni kopardi şehre gitti ,telefon etti hafta sonu bende aynen gittim,haberleştik,otelin birine çağırtım ve bekledim.

Bir saat sonra kadın geldi kapıyı açtım,yine o gülmesiyle karşılaştım, yıllarca abaza kalmanın etkisiyle hiç bir şey konuşmadan ,kapıyı kattım,hemen kadını dudaklarına yumuldum,iki üç dakika kadının dudaklarını kemirdim.sonra yatağa uzatarak elerimle bacak arasını okşamaya başladım.yavaşça yukarı doğru göğüslerini iyice ovaladım dişlerimle fındık meme uçlarını yalamaya dişlemeye başladım.Kadının üzerinde ne varsa cıkarıp attım.Artık cılgına dönmüştüm,kadın ise ince ve zayıf olmanın verdiği rahatlıkla yatakta yılan gibi kıvrılmaya ve inlemeye başladı.Bal kutusuna indiğimde ıslak bölgesini yalamaya ,kötünün deliğine parmağımı sokup cıkarıyordum.Kadının iniltileri yükselmeye başladı.Kadının iyice pestilini cıkarmaya niyetim vardı,alta yattım,kalkıp sikimi emmesini istedim,iyice yalattım.Daha sonra kadını altıma aldım ,bacaklarını omuzuma attım,sikimin kafasını kadının amına sürtmeye başladım,kadın artık dayanamıyor,inliyor sik beni diye yalvarıyordu.iyice ıslanmış,açılmış amına girmeye baladım ,kadın artık senin sikini yiyim diye bağırmaya başladı 1-2 dakika bombaladıktan sonra içne patladım ne kadar spermim varsa gönderdim amçığına ve kadının iniltileri oh,ooğ diye değişmeye başladı.kadını yüzüstü cevirmeye başladım,parmağımı soktuğum göt deliğine ıslanmış yarağımı soktum kadın bağırmaya başladı ne yapıyorsun diye bende sen beni istemedinmi sus dedim kadının sesi cıkmadı.yarağımla götünün içine sokup çıkartım,kadın sokarken yapma ,çıkarırken ooğ demeye başladı 1-2 dakika sokup çıkardım,yüksek sesle ben ve kadın bağırıp orgazm olduk.iki gün kadınla deliklerini doldurmaya devam ettim,orada kaldığım iki yıl boyunca kadının deliklerıni boş bırakmadım.

15 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. 0537 51460 87 WHATSSAP var
    Selam ben kamil yaş 22 bandirma yaşıyorum sanal reel gizlilik içerisin de göruscem bayan arkadaş arıyorum sırdaş olcam herşeyin paylaşan sex sınır tanımayan evli dul bekar fark etmez ve şunu hiç unutma herşey gizlik içerisin de olacaktır

    0537 514 60 87 WHATSSAP VAR

    YanıtlaSil
  3. 0537 51460 87 WHATSSAP var
    Selam ben kamil yaş 22 bandirma yaşıyorum sanal reel gizlilik içerisin de göruscem bayan arkadaş arıyorum sırdaş olcam herşeyin paylaşan sex sınır tanımayan evli dul bekar fark etmez ve şunu hiç unutma herşey gizlik içerisin de olacaktır

    0537 514 60 87 WHATSSAP VAR

    YanıtlaSil
  4. 0537 51460 87 WHATSSAP var
    Selam ben kamil yaş 22 bandirma yaşıyorum sanal reel gizlilik içerisin de göruscem bayan arkadaş arıyorum sırdaş olcam herşeyin paylaşan sex sınır tanımayan evli dul bekar fark etmez ve şunu hiç unutma herşey gizlik içerisin de olacaktır

    0537 514 60 87 WHATSSAP VAR

    YanıtlaSil
  5. 0537 51460 87 WHATSSAP var
    Selam ben kamil yaş 22 bandirma yaşıyorum sanal reel gizlilik içerisin de göruscem bayan arkadaş arıyorum sırdaş olcam herşeyin paylaşan sex sınır tanımayan evli dul bekar fark etmez ve şunu hiç unutma herşey gizlik içerisin de olacaktır

    0537 514 60 87 WHATSSAP VAR

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben ist dan levent 32 yasında 1.80 boyunda 80 kilo atletık yapılı ve oldukca bakımlı ve 22 cm lik kalın penisimle tam bir seks manyagıyımdır.. ıst avrupa yakasında yanlız yasıyorum maddi problemim ve seyehat engelim yok. ist ve yakın cevresinden çiftlerle tanısmak hos vakit gecirmek arzusundayım.. bir kadınla kocasının gözü onunde sevişmekk fikri ve ben her kokledigimde kocasinin karisinin cigliklari karsisindaki tepkisini acaip merak ediyorum bu aralar:) umarım aynı fikirde çiftlerle tanısma fırsatım olur.. bu arada iyi bir masörum erotik masaj esliginde rahatlayabiliriz:) pasiflerr aramasın lütfen 0539 331 05 15

    YanıtlaSil
  9. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı uygulamalı olarak sıkıslerımıze hizmet edilir BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  11. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  12. Ben bursadan emin 36 yaşndayım bursadan amini götünü göğüslerini yalatip kalın büyük yarakla siktirmek isteyen bayanlar 0534 929 69 00

    YanıtlaSil
  13. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil